Shopping :-D

Tänkte ta och slänga in ett litet inlägg här innan jag går och lägger mig. Har varit och shoppat lite idag och det blev en jättesnygg Peak Performance jacka, tycker att Peak gör så otroligt snygga kläder så blev jätteglad när jag hittade den, man längtar ju riktigt till vintern så att man kan få börja använda den. Igår så köpte jag även ett par Replay jeans, har länge velat ha ett par jeans från Replay men har inte hittat några som kännts bra tills nu då, så det blev en riktigt lyckad shopping helg. Har även lyckats hänga lite med min supergoa kompis Filip så man kan bara ge helgen massa tummar upp.
Tycker dock att det är lite tråkigt att det inte kan bli några bilder på grejerna jag har köpt men som sagt är min dator sönder och har inga bilder i den som jag använder nu, får bara hoppas att den snart är tillbaka feån lagningen.

Ha det gött/// Emma :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0