100!!!

Har inte bloggat på riktigt länge nu efter som att min dator har varit sönder och den jag har haft sålänge har varit riktigt dålig, men efter som att jag fick tillbaka min dator idag så tänkte jag att det var dags att publicera mitt 100 inlägg.
Idag har jag inte gjort så speciellt jättemycket, jag tog en tur till gymmet för lite CXWORX och MRL, kan säga att jag är glad att det inte blev Bodypump, har världens värk i höger biceps och lite lagom go träningsvärk i axlarna från i måndags.
Kom även på att det kanske inte är så jättesmart för mig att dricka mer Celsius, har inte mått så jättebra efter jag har druckit det. Antingen är det för att jag dricker dem fel, vilket mycket väl kan stämma det är ju jag liksom. Eller så är det så att jag är överkänslig för när det är mycket koffein, nått är det alla fall så får ta det lite lungt.
Men nu så är det nog dags att sova, man ska ju orka med dagen imorgon med ;-).


Kommentarer
Postat av: Erik Hugosson

"Dricker fel". Förklara för mig hur man dricker fel?

2011-10-26 @ 19:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0