Naturkunskapsprov och Robinson

Sitter hemma och kollar på Robinson samtidigt som jag försöker att läsa lite naturkunskap. Jag har ju ett kanonkul prov imorgon på atomer, molekyler, förbränning och lite andra roliga grejer. Jag känner väl dock att jag kan det ganska bra så det får vi hoppas att det är så med.
Det har varit en riktigt jobbig vecka egentligen, en massa inlämningar så har suttit uppe alldelses för länge på kvällarna men nu så kan jag ju alla fall säga att det är klart. Nästa vecka körs på på ungefär samma sätt men det känns ganska bra alla fall, har bara en uppgift där som jag behöver anstränga mig på, det är iför sig ett ganska jobbigt matte B prov men det ska nog ordna sig.
Nä men nu så ska jag forstätta att läsa på naturen och så börjar ju lyxfällan snart ;-)
Chocklad cupcakes med vitchocklad och chockladfrostning, fungerar helt okej som pluggmotivation ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0