Citron & Limepaj

Sitter hemma och lyssnar på en massa ESC låtar. Skulle egentligen tränat idag men tänkte att det var bäst att avboka passen efter som att jag har tre inlämningar som ska vara klara denna veckan, psykologiuppsatsen ska vara inlämnad imorgon och jag har verkligen ingen motivation att göra klart den tänkte till och med att lite socker skulle göra så att den blev klar snabbare så jag bakade en citron och limepaj. Den var riktigt bra måste jag erkänna men kan inte direkt säga att jag blev mer motiverad av det :-P.
Nu ska jag nog alla fall försöka att bli lite mera klar med psykologin och ska även försöka bli klar med turism och historan. Får se ifall det blir klart innan värsta pojkväns akademin börjar ;-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0