Shoppingvanor

Då så tänkte jag att fortsätta med det jag började på igår och idag så blir det att berätta lite om mina shoppingvanor, så jag hoppas att ni kommer att tycka att det är lite intressant alla fall.
Hur mycket shoppar du för varje månad?
Ja du, denna är ganska svår faktiskt det blir väldigt olika, ibland blir det flera tusen och andra månader inget alls. Jag tycker jättemycket om Peak Performance te.x och om jag ska köpa en tröja från dem så blir det lite över 1000 sek och om jag då ska köpa något mer så går det lätt åt lite pengar.
Har du mer skor än kläder?
Det har jag nog verkligen inte, har massor med kläder som jag aldrig använder och med skor blir det nästan att jag använder alla jag har. Jag tycker det är jätteroligt att köpa skor men jag är så kräsen när det kommer till det, en tröja från gina te.x för en 100-lapp är enklare att köpa en ett par högklackat för 1000 sek, de ska passa på ett annat sätt, därför så är jag ganska kräsen när jag ska köpa skor.
Favoritplagg?
Denna var ganska svår, det är så mycket av mina kläder som jag gillar. Peak och Henri Lloyd tröjor gillar jag mycket, jeans är något som jag använder mycket och funkar till typ allt, min kavaj är jag sjukt nöjd med och passar på att använda till många finare tillfällen. Men jag måste nog säga att mitt favoritplagg är mina IFK-byxor, det kanske inte är lika snygga som ett par tighta stuprörs jeans eller en söt klänning men de är så otroligt sköna att gå i och jag tycker faktiskt att jag passar ganska bra i dem. Jag spelar inte fotboll överhuvudtaget, jag suger rent ut sagt men det vet ju inte de som jag möter på gatan ;-). Ska även passa på att tilläga att jag aldrig använder mjukisbyxor offentligt men träningsbyxor är en helt annan sak, skulle nog inte använda dem om det inte stod IFK på dem offentligt heller men ändå ;-).
Hatplagg?
Det är mycket som jag inte alls gillar när det kommer till mode men folk som visar alldeles för mycket tycker jag inte alls är snygg, jätte uringad tröja, magtröjor eller transparenta toppar tycker jag faktiskt bara ser billigt ut, jag vet att det är jättemånga som gillar det men helt ärligt så tycker jag inte att det ser bra ut. Visst en mag tröja kan säkert vara fint och praktiskt på chartern till Grekland men om du har den mitt i vintern så ser det faktiskt bara ut som du har tagit ett stor fel steg. Men folk ska förstås få ha på sig vad de vill, så länge de känner sig vackra och fina så är det ju det enda som spelar roll :-).
Sådär då var andra dagen avklarad, imorgon så tar vi och ger oss på arbete och utbildning, ha det jättebra tills dess.
Ha det gött/// Emma =-)
Mina supergoa IFK-byxor :-)
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0