lite småroligt

Hittade någon slags lista typ när jag var inne på cosmopolitans hemsida, den är inte precis som andra sådana listor som man ska skriva typ om olika grejer en gång varje dag i en månad men jag tänkte försöka mig på den här lite annorlunda varianten så får vi se hur det går.
Matvanor?
Vilken är din favorit maträtt?
Ja, denna är ganska svår egentligen, jag gillar så mycket olika grejer, tycker att det är jättegott med tacos och tacopaj, kött är något som jag gillar jättemycket så jag får nog säga att det godaste är nog antingen hasselbackspotatis eller potatiskroketter med något gott kött och en go brunsås.
Bästa dryck?
Är helt klart dr pepper, men efter som jag har ett nyårslöfte om att inte dricka cola, dr pepper, jul eller påskmust under hela 2011 så dricker jag ju inte det nu så det godaste jag får dricka just nu är nog hallon eller päronsoda, sedan så gillar jag faktiskt Vitamin Water och Vitamin Well ganska mycket med.
Bästa alkoholdryck?
Jag dricker iprincip ingenting så detta var inte lätt men något som jag tycker är riktigt gott är x-ide mandarin chili.
Använder du smör på smörgåsen?
Ja det gör jag ju men jag gillar verkligen inte smör så jag tar så lite som möjligt, det ska vara jättelite och över exakt hela mackan, så folk tycker det är lite småroligt när jag ska smöra efter som att jag är så noggrann.
Smågodis eller färdiga påsar?
Ja du, jag tycker att det är jättegott att blanda massa som när man är i en jättestor godisaffär men ändå så gillar jag att köpa typ tutti frutti passion påsar så jag måste nog säga både och.
Favoritglass?
Favoriten är ju Ben and Jerry's cookie dough men efter som att jag är laktosintolerant så äter jag inte den så jätteofta så att sia glass har gjort den laktosfri vaniljglass som är riktigt god och man mår inte dåligt om den så är ett bra alternativ.
Hoppas att ni inte tyckte detta var alldeles för tråkigt, imorgon fortsätter jag med nästa punk shopping vanor.
Ha det gött/// Emma =-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0