Lite allt möjligt

Skulle ju göra en till del på denna grejen som jag höll på med för ett tag sedan men har varit ganska dålig på det, men alla fall här kommer sista delen som heter lite allt möjligt :-).
Har du barn?
Nä, efter som att jag bara är 17 så är jag ganska glad över det också ;-).

Är otrohet fel?
Ja det är ju klart att det är fel, om man älskar en annan person så utsätter man inte honom/henne för det.

Älskar du någon?
Ja, familjen och vissa helt underbara vänner jag har :-).
Betyder familjen mycket för dig?
Ja det får jag allt säga, både min familj och släkt betyder otroligt mycket för mig, sedan finns det såklart stunder när man blir fruktansvärt förbannad på dem men för det mesta får jag väl ändå säga att det är bra.

Är du lojal?
Aa det hoppas jag ;-), Nä men det tycker jag att jag är, folk kan lita på mig och jag håller mina löften.

Tycker du om att dricka dig full?
Jag har faktiskt aldrig gjort det och planerar inte att göra det heller efter som att jag inte ser meningen med det.

Hemmafest eller krogen?
Efter som att jag inte är 18 än så får jag ju säga hemmafest ;-).

Sådär då var jag klar med den grejen, får se ifall jag hittar något annat roligt att skriva om sedan ;-)
Ha det gött/// Emma :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0