Högt tempo

Idag har verkligen inte varit någon lugn dag. Nationella i engelska uppsatsen hade jag det första på morgonen så vi fick ingen sovmorgon denna veckan, ganska synd efter som att det är gött att ha en dag i veckan då man får chansen att vila upp sig lite. Sedan så shoppade jag lite grejer, det blev 3 par skor, ett par chinos, en foundation och 2 par lås, ett att ha när jag tränar och ett att ha om jag låser in nycklarna i skåpet igen, om jag känner mig själv rätt så kan det mycket väl hända.
Passade även på att träna idag med, det blev mycket styrka i armar men även ben och mage. Har ganska go träningsvärk nu med.
Fast nu så ska jag sätta igång med matteuppgiften som ska vara klar imorgon :-).
Ha det gött/// Emma =-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0