Boende

Då blir det att fortsätta med boendet idag ;-).
Lägenhet eller hus och framtidsplaner med boende?
Just nu så bor jag i hus med min familj men när jag flyttar hemifrån så vill jag nog först bo i lägenhet och sedan när jag själv får barn flytta till hus igen.
Litet eller jättestort?
Lagom är nog bäst, om det är för litet så känns det inte lyxigt alls och så får man typ inte plats och om det är alldeles för stort så blir det för mycket och alldeles för mycket för en latis som mig ;-).
Drömhus?
Drömhuset är ett fint hus precis vid havet på typ Öckerö, Tjörn eller Torslanda som har massor med panorama fönster, stor balkong där man kan sitta och se solen gå ner över havet, ett stort och mysigt sovrum, topmodernt kök och moderna fräsha badrum, gärna en pool och ett ganska stort garage med.
Landet eller mitt i stan?
Inget av dem faktiskt, jag vill egentligen bo i stan när precis när jag flyttar hemifrån men sedan så flyttar jag gärna ut en bit fast landet skulle jag nog inte vilja bo på.
Mysigt eller sterilt?
Jag gillar nog både och, köket ska gärna vara rostfritt och stilrent men sovrummet får gärna vara mysigt med massa kuddar och sånt.
Sådär ja, imorgon är sista dagen med detta och då blir det bara lite allt möjligt.
Ha det gött/// Emma =-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0