Love the way you lie

Då så var helgen nästan slut för den här gången, hade egentligen velat ha någon dag till att vara ledig men det är bara att bita ihop och gå till skolan. Nu så borde jag egentligen läsa lite spanska inför provet imorgon men det är så otroligt tråkigt så gör det lite senare istället, får bli att lyssna på Love the way you lie part 2 som faktiskt är riktigt bra. Idag så har det inte hänt så mycket, gick typ bara en liten promenad med Camilla som var riktigt trevligt då jag inte har träffat henne på jättelänge. Nu så ska jag nog sitta kvar framför datorn en stund och sedan bara se till att jag kan det jag ska kunna iför provet imorgon.

Ha det gött/// Emma =-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0