Earth Hour

Igår var det ju faktiskt earth hour, jag tänkte egentligen inte delta men hade några kompisar här som tyckte att vi skulle det så det fick bli så alla fall. Det blev riktigt mysigt med lite tända ljus och så. Fick tagit några flum bilder med Camilla också, måste säga att de blev riktigt snygga. Hade alla fall en otroligt rolig och mysig dag igår, kan inte komma på sist jag hade så skoj och var på så bra humör. Det måste vi verkligen göra om tycker jag. Idag har jag inte haft fullt lite skoj, har försökt att börja på samhällskunskaps uppgiften super länge men det blir fortfarande inte roligare men får väl försöka en stund till. Imorgon börjar ju skolan igen och kommer väl inte vara super pigg då men.

Ha det gött/// Emma =-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0