Cha cha

Sådär då har även jag börjat ett inlägg den "klassiska" frasen. Idag blev det lite shopping faktiskt, kilade in en stund på kicks och kom ut ett antal kronor fattigare men ibland får man väl unna sig lite. Sedan har det inte hänt så jättemycket, hade 3 lektioner och slutade ganska tidigt, satt och sms:ade med Frida halva dagen efter som att filmen var så tråkig på historialektionen. Mår väl inte jättebra nu heller, jag har inte direkt blivit förkyld men jag hostar jättemycket, rösten sviker mig och har väldigt lite snuva men det konstiga är att jag inte alls har ont i halsen. Jag är ju såklart glad att jag inte har det men man kan ju undra varför. Nu så sitter jag och äter en riktigt go minibagett som kommer direkt från ugnen och sedan ikväll så händer det nog inte så mycket, blir väl antagligen att kolla lite Sveriges värsta bilförare men nu så blir det nog att slöa framför faebook en stund.

Ha det gött/// Emma =-)

1: Urban by Björn Axén, Work me flexible spray, 110 sek
2: Oliv naturell, cleansing mousse, 60 sek
3: Phc professional hair care, shine ravival hair mask, 85 sek



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0