Skyscraper

Har varit riktigt dålig på att uppdatera nu men har varit förkyld ett tag nu så har inte riktigt orkat sätta mig vid datorn, vårt internet har varit riktigt dåligt nu ett tag med men nu är det alla fall fixat så ska försöka bli duktigare på att uppdatera.
Förutom att jag är en av de få som är så skillade så att de blir förkylda mitt på sommaren så har det inte hänt supermycket förutom att det har blivit lite shopping och jag har köpt min första långklänning som jag måste erkänna att jag har blivit lite förälskad i får hoppas att jag får gå på bröllop snart efter som att den passar lite bättre till lite "finare" tillställningar.
Har även köpt massa böcker och tv-serier nu som jag ska försöka ta mig igenom bl.a första säsongen av Vampire diaries och tredje säsongen av Gossip girl, sedan några böcker med Jens Lapidus och lite annat smått och gott. Ska uppdatera vad jag tyckte om tv-serierna och böckerna så ni kanske får lite inspiration.
Nu så sitter jag och lyssnar på Demi Lovatos nya singel Skyscraper och den är otroligt bra, Demi har som många kanske vet precis varit inne på rehab för bl.a ätstörningar och jag såg på E news att hon skrev låten när hon mådde som sämst vilket man märker i låten då den har så mycket känsla. Så ge den en chans det är en annan sida som man inte har sett Demi på innan och jag gillar den alla fall väldigt mycket.
Hoppas ni njuter fullt ut av sommaren.
Ha det gött/// Emma :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0