Rhodos

Nu så var det riktigt länge sedan jag la upp något och det beror delvis på att jag har varit på Rhodos i två veckor. Har varit riktigt super härligt med sol, värme och solbränna men nu är det tillbaka i Sverige och det känns riktigt gött att träffa alla goa kompisar igen med. Något annat som känns bra att komma igång med efter så mycket tid som man bara latade sig på är träningen, har börjat lite nu och man märker att man inte har tränat på ett tag men det ska nog bli bättre.
Såg för första gången i mitt liv en hel American Pie film idag med, det var den andra så började inte riktigt från början och det som förvånade mig var att jag faktiskt tyckte att den var bra. Typ det var massa roliga grejer som hände och det var ganska många gulliga scener i den men och sånt gillar jag. Det blir nog att se till att se de andra filmerna nu med.
Men nu är jag ganska trött så det blir nog att kolla lite mer på tv eller bara sova kanske ;-).
Ha det gött/// Emma :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0