Morotsmuffins

Rolig dag idag, åkte in till stan för att träffa en kompis som jag inte träffat sedan vi slutade skolan i våras och fikade med henne. Det blev att vi köpte grejer på Espresso House och gick och satte oss vid vattnet, det var superfint och härligt väder så man bara satt och njöt. Efter som att jag inte är något större fan av kaffedrycker så köpte jag någon detox grej som skulle smaka lite fruktigt, jag kommer inte alls ihåg vad den hette men den var i en typ röd glasflaska. Den smakade helt okej men eftersmaken var inget vidare. Köpte även en morotsmuffins och det är inte mycket som slår Espresso House's morotsmuffins, skaklökarna sjunger ju riktigt. Kortfattat kan man säga att det var en riktigt go och härlig dag.
Nu så ska jag nog kolla lite på tv, får se om jag vågar se på Vampire Diaries nu när det börjar bli mörkt eller om jag får hitta något annat.
Ha det gött/// Emma :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0