1337

Tänkte att jag skulle vara duktig nu och lägga in ett litet inlägg, nu när klockan till och med är 13.37 också.
Idag så blir det att åka till mormor och fira hennes födelsedag så det blir inte att man har hunnit med att göra något annat, vaknade vid runt 12 tiden och har i princip inte gjort någonting sedan dess förutom att slö tittat på facebook en stund.
Igår var också ganska mycket av en slö dag, hade 2 lektioner som varje fredag. Först så var det samhällskunskap på morgonen som faktiskt är riktigt lätt nu, vi håller på med ideologier och jag ska alla fall försöka att få ett MVG på det. Vi hade också historia och just nu så är det bara så otroligt tråkigt, svensk stormaktstid och sådant. Jag tränade igår också, det är alltid jobbigast på fredagar efter som jag tränar måndag morgon, torsdag eftermiddag och fredag eftermiddag så kommer ju all trötthet från 5 dagar i skolan och all trötthet från träningen precis då men jag klarade det. Sedan så unnade jag mig faktiskt en Ben & Jerry's Cookie dough, mådde väl ganska illa när jag hade ätit den efter som att jag är laktosintolerant men det var värt det.
Nu så ska jag nog gå och äta något och sedan så blir det nog att åka iväg snart.

Ha det gött/// Emma :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0