Riktigt go dag :-D

Igår så var det en riktigt härlig dag. Det började egentligen bara med att jag skulle hämta mitt fritidskort (vi får hämta ut sådana gratis) och så gick jag till kommunkontoret då och så träffar jag Johan och några i hans klass och sedan kommer Marcus med så jag står och pratar med dem en stund och sedan så går jag tilk kontoret och vem träffar jag då precis när jag ska gå in? Jo Camilla så vi går båda in och hämtar våra kort och när vi kommer tillbaka till busshållplatsen så träffar vi Johan och Marcus igen men också Filip. Jag hoppar av ett par hållplatser innan så jag kan följa med Camilla en bit på vägen och då så går vi med Johan, Marcus och Filip. Jag följer med dem hem till Filip först, sedan en sväng till Johan och till sist en stund hemma hos Marcus också. Riktigt roligt måste jag säga att träffa dem igen.

Sedan på kvällen så följde jag med Pappa och min lillasyster upp till Trollhättan och Saab-museét där det var "Saab Independence day" så vi kollade på jubileums bilen och den nya Saab 9-5. Vi fick tårta också där, och den var inte så dum. På kvällen så blev det bara att ta en dusch och käka lite, skulle egentligen läsa på engelska provet men det gick bra alla fall som tur är.

Nu så ska jag ta och äta lite mjukpepparkaka och kanske läsa lite i Cosmopolitan.

Ha der gött/// Emma :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0