Krusbärscider :-D

Då så är man hemma igen och sitter och gottar sig med ett glas krusbärscider, vi hade datorkunskaps prov idag som faktiskt gick kanon bra enligt min åsikt och efter som att det inte tog så lång tid att göra klart det så blev det att sluta tidigare idag också. Sedan så åkte jag och pappa och gjorde min synundersökning för att jag ska få övningsköra och jag klarade den, hade varit ganska konstigt om jag inte hade gjort det faktiskt. Sedan så var jag faktiskt uppe kl 06.00 och drog iväg och tränade med, inte precis det roligaste man kan göra den tiden på morgonen men känns ganska gött att jag har gjort det alla fall. Det konstiga var att när jag gick från bussen och in till centralen så hade jag så otroligt ont i knät så det kändes som att jag knappt kunde gå så funderar på att om jag kanske skulle skippa träningen resten av veckan.
Jag fick en tid för min magnetröntgen idag också och jag kan väl säga att jag inte är speciellt taggad över det, är ganska nervös egentligen men det är ju bra att de tar reda på vad som är fel i knät nu när jag har haft problem med det i 2 år nu till sportlovet.
Men nu så ska jag nog gå och hitta något att äta, man blir hungrig när man skippar både frukost och lunch.

Ha det gött/// Emma =-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0