Glass :-D

Då så var man hemma igen efter att ha varit och köpt lite laktosfri glass, den finns inte att köpa på så många ställen så fick åka en liten bit. Men nu så har jag något att sitta och gotta mig med alla fall.
Idag så har vi haft 3 lektioner, först engelska, sedan matte, en kort lunch för att slutligen ha historia. Det är väl inte den roligaste dagen men slutade ganska tidigt alla fall.
Senare idag så blir det att gå till kyrkan och träffa alla konfirmander och lite senare så blir det nog att bänka sig framför tv'n då det är Sveriges värsta bilförare, ganska skoj egentligen och får ju hoppas att jag inte är så dålig är jag ska börja köra.
Nu så ska jag nog bara kolla lite på Top Model 11 och sedan så blir det att dra sig.

Ha det gött/// =-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0