Vänner säsong 3

I sommras köpte jag säsong 3 av vänner och har glömt att utvärdera den. Jag tror dock att alla har sett vänner men passar på att göra det alla fall, tror dock att jag kan skippa att berätta handlingen. Som de tidigare säsonerna så är den väldigt roligt och verkligen perfekt att kolla på innan man går och lägger sig. Vet inte ifall det är vanligt eller om det är bara jag men alla fall på kvällen så kollar jag helst på något lungt, inte någon grov komediserie som South Park eller kriminaldrama som CSI och då passar vänner perfekt, det är lagom med komedi, lagom med romantik och superbra helt enkelt. Jag vet inte hur många gånger jag har sett om avsnitt på det men vänner är en klassiker som antagligen aldrig kommer att dö ut.
Ha det gött/// Emma =-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0