Tough Love

Har inget direk roligt att göra så sitter hemma och kollar på ett maraton av Tough Love, har aldrig sett det innan men känns lite som en variant av Dad camp som gick för någa veckor sedan också som maraton på tv3. Det är lite spännande så tänkte nog fortsätta att kolla på det, annars blir det nog att ta fram Vampire diaries boxen ;-).
Igår så träffade jag Camilla en stund vilket var riktigt trevligt och sedan så hade jag Zumba träning, börjar äntligen lära mig det. Det är riktigt roligt med Zumba när man väl kan det lite, första gången jag körde det så tänkte jag nä detta var inte rikigt min grej men jag testade det en gång till och så fastnade jag.
Passade även på att käka lite Ben & Jerry's igår kväll, det blev favoiten Cookie dough men käkade även Nordic Water Peace som inte var helt dum den heller.
Men nu blir det att fortsätta att kolla på Tough Love
Ha det gött/// Emma =-)
1. Ben and Jerry's Nordic Water Peace
2. Ben and Jerry's Half Baked
3. Dagens lunch, tacos med gurka, tomat, sallad, Tzatziki och ett glas Päronsoda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0