Helsingborg, Landskrona, Helsingør & Ven

Har haft fullt upp denna helgen kan man säga, det är därför jag inte har uppdaterat något nu på ett tag. På torsdagen så åkte vi ner mot Helsingborg, jag mamma och min lillasyster efter som att hon skulle spela en fotbollscup. Det blev ungefär 5 matcher vi fick kolla på och när hon inte spelade så åkte jag mamma och pappa och gjorde lite andra grejer.
Dagen vi kom så gjorde vi inte så mycket vi lämnade av Anna (min lillasyster) och sedan så gick vi bara runt lite i Landskrona där vi bodde under tiden, åt lite och handlade lite godis på City Gross, jag fick till och med en miniräknare om någon ville veta ;-).
På fredagen så spelade de bara en match så då åkte jag mamma och pappa över till Helsingør där jag bland annat handlade ketchup, jag tycker att dansk ketchup är så fruktansvärt gott så försöker passa på att köpa det när jag är i Danmark.
På Lördagen så började Annas första match ganska sent så då så åkte vi över till Ven, det är en liten ö som ligger utanför Landskrona. Där hyrde vi cyklar och cyklade runt några timmar vilket var riktigt trevligt och mysigt.
På söndagen så gick vi upp tidigt och sedan så var det bara en match som var ganska tidig så vi kom inte hem så sent alla fall :-)

Det var min helg, hur är det med er? Gjorde ni något skoj?

Ha det gött/// Emma :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0