Gossip Girl

Gossip Girl är ännu en serie som jag har fastnat för, den har hållt på några år nu men ändå så ser man framemot varje avsnitt lika mycket. Det har hänt ett antal gånger att jag faktiskt har fått tårar i ögonen när jag har kollat på det och allt mer serien är bara så genomtänkt, alla intriger, draman, romanser, fester och allt annat som har med serien att göra. Har de första tre säsongerna hemma och har även kollat igenom extra materialet på dem och det är lite intressant att se lite bakom kulliserna och få lite av en inblick hur de tänker som gör serien. Kortfattat så handlar serien om ett gäng privilegiade ungdommar som lever livet på Manhattans upper east side, går på fina fester och verkar ha det perfekta livet tills man gräver lite i sanden och får reda på alla hemligheter som finns under ytan. Är en kanonbra serie som jag tycker att alla ska se några avsnitt av, tror nämligen alla kan se något intressant i den oavsett om du är tjej eller kille, gammal eller ung. Men nu så har jag nog skrivit tillräkligt många inlägg för en kväll.

Ha det gött/// Emma =-)




1. Gossip Girl säsong 3
2. Gossip Girl säsong 1, 2 & 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0