Cosmopolitan Zest: Träning och Hälsa

Som jag har skrivit några gånger innan så brukar jag ju läsa Cosmopolitan och en dottertidning till Cosmopolitan är ju Cosmopolitan Zest: Träning och Hälsa. Jag har inte hållit på och träna så jättelänge men ända sedan jag började så har jag varit mer intresserad av hälsa med, även fast jag inte går jättemycket in för det, om man inte räknar med att jag inte röker eller snusar. Alla fall tidningen kommer inte ut så jätteofta och därför så tycker jag att man ska passa på att köpa den när den väl kommer ut efter som att den är full med bra tips, från att nå de resultaten du vill med din träning till att matcha den med bra mat så att man mår bra på både insidan och utsidan.
Ha det gött/// Emma =-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0