Underbart väder :-D

17 grader var det till och med förut när jag kollade, helt otroligt känns ju som att det snart är sommar. Idag har varit bland de längre dagarna i skolan. Började med idrott och basket vilket inte var så jätteskoj med tanke på att jag har haft jättemycket träningsvärk i helgen sedan jag spelade golf i lördags. Sedan så hade vi svenska och naturkunskap och spanska resten av dagen. Spanskan gick faktiskt bättre än vanligt, känner mig faktiskt ganska stolt över hur jag arbetade den lektionen. Nu på eftermiddagen så har jag tagit en liten promenad med Camilla och vi träffade på lite folk på vägen så vi hade en trevlig liten stund. Jag har även bestämt mig för att inte äta något godis, chips, söta drickor eller liknade tills på fredag, får hoppas att jag klarar det har ju en tendens att äta lite för mycket godis och sånt på veckodagarna. Men nu så ska jag allt dra och kolla lite på tv.

Ha det gött/// Emma :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0