God Morgon

Kanske aningen sent att skriva god morgon egentligen, klockan är ju ändå 13.25 nu men är det helg så är det, då får man allt passa på att ta igen alla sov timmar man inte har fått under veckorna.
Idag är det ju valborg, men kan säga att traditionen att gå ut och dricka skippar jag så det blir nog en trevlig myskväll hemma hos någon med en bra film och lite sådant.

Igår såg jag faktiskt I rymden finns inga känslor för första gången och även för sista tror jag, den var faktiskt inget vidare, det fanns så klart stunder då man skrattade ganska mycket men den handlade inte om så mycket, den slutade ganska bra egentligen men kunde faktiskt ha slutat mycket bättre.

Nu så ska jag nog gå ut och njuta av det fina vädret så blir det att träffa lite kompisar sedan.

Ha det gött/// Emma =-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0