Dear John

Då var jag här igen och ska göra ett litet inlägg, vet att jag är fruktansvärt dålig på att göra inlägg men jag ska försöka förbättra mig. Egentligen ganska kort dag idag, först matte och sedan datorkunskap. Matten gick bra och datorkunskapen gick som alltid bra, är ju så sjukt lätt så man kan inte göra annat än att imponera ;-).
Jag har passat på att se lite filmer nu mer och en av de filmerna jag säg var Dear John, tror jag uppdaterade för länge sedan om den filmen men den är så sjukt bra, den har liksom allt, den är rolig emellan åt, romantisk, verklighetstrogen och bara så bra. Det är en av mina favoritfilmer måste jag säga, man blir nästan lite intresserad med att jobba med det som John arbetar med, men jag är nog alldeles för feg för det. Alla fall om du inte har sett den så måste du verkligen det, jag vet till och med killar så om ni inte är modiga nog att se den själva så passa på med eran flickvän eller tjejkompis, jag är nästan helt säker på att ni kommer att uppskatta den båda två :-).
Såg även When in Rome igår och den var också jättebra, inte riktigt lika bra och jag tror inte att det kanske är världens roligaste film om du är kille men ändå sjukt gullig och det blir många naww moment.
Nu ska jag allt läsa lite spanska.
Ha det gött/// Emma :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0