The Baseballs

Igår så var jag, Otto och Filip på Liseberg och kollade på The Baseballs och jag måste säga att jag förväntade mig inte att de skulle vara så bra som de var. Innan så gick jag och Otto i Nordstan en stund och jag fick han att köpa en skjorta som passade honom jättebra. Sedan så gick vi och satte oss utanför Liseberg för att vänta på Filip. Inne på Liseberg så köpte jag en sådan där våffla som det var hur många år sedan som helst jag åt senast. Jag hade alla fall super kul hela dagen.
Idag så har det inte hänt så jättemycket två lektioner, först samhällskunskap och sedan Historia.
Jag och Linn var sugna på Coca-cola efter lunchen så vi gick till affären som låg bredvid men det blev att jag köpte en Dr.Pepper & hon en Fanta Lemon.
Aja nu så ska jag snart kolla Kristallen.

Ha det gött\\\ Emma :-)                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0