Idol & tråkig läxa

Idag så har man väl inte gjort så jätte mycket. Vi har haft 2 lektioner först engelska och sedan matte. Engelskan gick jätte dåligt kände jag på mig, jag vet inte vad som hände med mitt uttal då men bra lät det alla fall inte. Matten gick faktiskt bättre och jag gjorde klart alla tal som ska vara klart på onsdag så nu behöver jag inte jobba med det i helgen och det e gött.
Nu när jag kom hem så såg jag först på idol avsnittet jag missade igår och nu så sitter jag bara här i soffan och slöar typ framför facebook. Jag ska skriva en artikel om vad som har hänt nu efter valet som samhällskunskaps läxa nu snart och sedan så ska jag försöka att installera det mobila bredbandet.
Annars har det väl inte hänt så mycket mer, jag hade en jätte mysig dag med Otto igår annars inget direkt.
Aja jag får väl ta och börja med läxan nu...
Ha det gött/// Emma :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0