Tv-Kväll

Hej hej
Har varit lite dålig med att lägga in något inlägg på några dagar så det är nog dags nu. Idag har der varit en helt vanlig dag, vi blev klara med våran låt i musiken och den kan nog bli ganska bra om jag klarar av att sjunga den bra. Lite svårt efter som det ska låta högt och bra på samma gång, jag får göra mitt bästa.
Sedan så har jag varit ute och joggat också, jag tror faktiskt att det gick bättre än förra gången men det är ju fortfarande inte bra, får fortsätta att kämpa på.
Jag såg New Moon på blu-ray igår och då visades några filmtrailers och två av dem blev jag riktigt sugen att gå och kolla på. Den första "Remember me" med bla. Robert Pattinson, Emilie de Ravin och Pierce Brosnan. Jag har inte sett Emilie i någon film men hon verkade bra i trailern så jag tror nog att det kommer bli en riktigt bra film. Sedan den andra "Dear John" med Channing Tatum och Amanda Seyfried i huvudrollerna. Jag gillade Channing i "She's the man" och Amanda spelade bra i mamma mia så det kommer nog också bli en bra film. Det har ju också kommit ut en ny film med Miley Cyrus i huvudrollen som heter "The last song", jag kan väl säga att hon inte direkt är min favorit skådespelare men filmen verkar bra så finns en chans att jag ser den med. Jag ska snart sluta skriva om filmer men är fortfarande lite sugen att se "Snabba Cash" men får se ifall jag hyr den senare eller läser boken istället. En film jag är säker på att jag ska se är ju Eclipse men den kommer inte förän till sommaren.
Jag ska nog skriva med varför jag döpte inlägget till "Tv-Kväll och det är för att idag blir det nog bara en tv-kväll resten av dagen. Först "90210" och sedan "The secret life of the american teenager så det är bara att paxa tv'n klockan 20.00 och slå på tv400.


Ha det gött\\\ Emma :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0