Trökigt

Har ganska trökigt nu, ska nog läsa klart en svenska text, fylla i ett papper, läsa på spanskan och öva inför nationella i biologi imorgon. Inte precis den roligaste kvällen jag har framför mig men finns inte så mycket mer man kan göra.
Idag så har jag alla fall haft sång\körlektion och det gick ganska bra men man blir lite trött i rösten, har också köpt lösgodis och dr.Pepper till nationella imon och en guava deodorant och bodylotion från ldb. Jag har andvänt duschcremen från samma serie innan och den luktar riktigt gott så tänkte att jag skulle testa resten av serien också. Jag kom också på den smarta iden att vaxa benen idag och det gjorde så in i helvete ont, vem kommer på att man ska göra vax till benen? Nu så har jag alla fall inte vax remsor kvar som tur är.
Ja då är det la dags för mig att börja läsa på inför nationella.

Ha det gött\\\ Emma :-)

http://elinleijon.se/images/2009/ldb_rod_54631385.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0