Jogging

Då så var det andra dagen man var ute och joggade, efter som min kondition är körd i botten så var det la lite kämpigt men jag klarade det faktiskt ganska bra, enlgt mig alla fall. Får se ifall jag kan öka träningen från 2 dagar i veckan till 4 dagar. Det är ingen jättelång bit jag joggar så jag tycker att jag skulle klara det + att min kondition skulle bli bättre snabbare. 
Annars så har det varit nationella i biologi idag och det gick la hyfsat bra, inte dåligt alla fall. Idrottslektionen var ganska go alla fall, kubb typ 10 minuter, frisbeegolf typ 5 och sedan typ fotboll resten av tiden, det gick ganska bra för att vara mig tycker jag. Men nu så ska jag nog snart äta och sedan blir det efterlyst klockan 21.

Ha det gött\\\ Emma :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0