Helgen etc.

Har varit lite lat i helgen så har inte lagt upp någonting så det är la dags nu.
Valborg blev alla fall en lugn dag, ingen fylla här utan mest mysig dag med pojkvännen. 
Sedan i lördags så sov man la nästan hela dagen och så såg jag filmen Ciao Bella som jag faktiskt hade haft högre förhoppningar på men ändå den var ganska okej. Den handlade om 16 åriga Mustafa som bor i Lerum, han längtar efter en tjej men alla tjejer han träffar vill bara vara kompis med honom. När han åker till Gothia cup så får han av några andledningar spela i det Italienska fotbollslaget och då träffar han jämnåriga Linnea som tror att han verkligen är italienare, sedan så tycker jag nog att man ska se resten av filmen själv så jag inte ger bort för mycket.

Söndagen blev ungefär lika lugn, fast det var jättefint väder så satt jag inne hela dagen och lyssnade igenom varenda A day to remember låt jag kunde hitta på spotify, de är ganska bra faktiskt. Jag såg Good luck Chuck också den var som en nästan helt vanlig romantisk komedi och den slutade väldigt bra som de flesta romantiska komedier men kan nog säga att många killar skulle ha gillat den och för min del skulle det kunnat vara lite mer censur.

Och idag så har det ju varit skola och jag har börjat jogga, det gick som jag hade trott och får nog kämpa ganska bra till innan konditionen börjar bli bra igen, det gick ganska bra med knät alla fall, jag kände det men det kunde ha varit värre.

Ha det gött\\\ Emma :-)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0