Godis tisdag :D

Hej hej
Sitter och lyssnar på I want you to want me med Cheap Trick samtidigt som jag äter tutti frutti passion. Jag vet att man inte ska äta godis på vardagarna men har kommit på en bra uträkning. Efter som det bara är en dag kvar i skolan den här veckan så kan man tekniskt sätt säga att det nästan är torsdag och efter torsdag så är det inte långt till fredag, jag är allt bra smart.
Annars så har jag haft sånglektion idag det gick hyfsat bra, måste lära mig hela låten utantill tills nästa tisdag och det borde jag klara. Min Kina text har också blivit helt klar och den blev faktiskt ganska bra. Sedan så är det bara hemkunskapsprov imorgon men det ska nog gå bra.

Ha det gött\\\ Emma :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0