Eurovision

Igår var de ju Eurovision och även fast Sverige inte var med så tycker jag att det nog är det bästa startfältet hittills. Det är 3 st jag kommer ihåg nu som var dåliga och det var Serbien, Grekland och Spanien, den låten blev inte bättre andra gången man hörde den snarare tvärtom. Min favorit var Cypern som kom ganska långt ner, sedan så gillade jag faktiskt Danmark och Azerbaijan var också väldigt bra. Vinnaren Tyskland tyckte inte jag var något vidare men den blev faktiskt bättre andra gången man hörde den. Tvåan Turkiet var också en av de bättre i tävligen.

Idag så var det ju säsongsavslutningen på Gossip girl och det kunde knappt ha slutat mer spännande och det värsta är att nu så måste man vänta ända till hösten för den fjärde säsongen. Man kan ialla fall hoppas att tv5 har bestämt sig för att visa Privileged den här sommaren också, jag är nyfiken på hur den serien slutar efter som man inte fick se det förra sommaren.

Aja nu så blir det snart säsongsavslutning på parlamentet också så...

Ha det gött\\\ Emma :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0