Ett tag sedan

Ja det var ju ett tag sedan jag la upp något, men har faktiskt inte tänkt så mycket på det. Idag har jag alla fall varit hos läkaren och fick väl inte de trevligaste nyheterna där, måste operera knät igen kanske till och med 2 gånger. Det dröjer ett tag dit så man får la försöka att inte tänka så mycket på det.
Sedan så har det också varit spanskaprov, det gick väl sådär. Hade nog kunnat det bättre om jag läst på lite mer.
Sedan blev det lite jogging också det gick dåligt efter som jag fick ont i foten av någon konstig anledning efter typ 2/3 av streckan, men det finns inte så mkt mer att göra en försöka nästa gång igen.
Slutligen så har jag haft sånguppvisning idag, har ingen aning hur folk tyckte det lät men hoppas på det bästa även om jag inte riktigt förväntar mig det. Har också kommit på att det finns en Linking Park låt som inte är så bra "Papercut", gillade inte den riktigt.

Ha det gött\\\ Emma :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0