Hola!

Idag har det varit en rolig dag, bowling med klassen i Göteborg. Det började bra men slutade lite sämre, jag fick i alla fall 2 strikes och det är bättre än sist när jag bara fick en spärr för jag missade alla käglor i mitt första slag, så jag går framåt alla fall.

Sedan så fick jag min nya mobil idag som jag beställde för drygt en och en halv vecka sedan så jag är glad över det. En vit Nokia n97 blev det
. Jag har försökt att lära mig det mesta på den och tror att jag kan ganska mycket nu, att ringa gick alla fall bra.
Det får väl bli ett ganska kort ilägg idag då så...

Ha det gött\\\ Emma :-)

http://hongkongphooey.files.wordpress.com/2009/05/nokia-n97.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0