Hejsan

Idag har det varit skola då och sedan så har jag haft 2 sånglektioner också. Den första vid två tiden och då fick jag ta i otroligt mycket så att jag skulle få fram den ljusa klangen i rösten som jag har ganska svårt med, så man kände verkligen att man hade tagit i efteråt. Sedan så hade jag den andra vid sju tiden men det är egentligen mer av en kör lektion, men tror inte att man får ta i mindre för det. Jag är ialla fall glad att rösten höll i sig hela dagen.

Jag har köpt ett nytt schampoo, balsam och inpackning också, den här gången blev det
TRESemmé moisture rich shampoo, moisture rich conditioner och restructuring deep conditoning treatment. Shampoot och balsamet ska tydligen ge återfuktning till håret och göra det mer glänsande medans inpackningen ska tydligen också återfukta och bygga upp håret. Jag får väl se ifall det fungerar på mig. Innan så andvände jag det där garnier fructis nutri repair schampoo och samma balsam och inpackning, jag tycker att det funkade bra på mitt hår och luktade ganska gott men ville testa hur bra TRESemmé verkligen var.

Nu har jag antagligen skrivit alldeles för mycket om shampoo men någon kanske tycker att det är intressant.

Ha det gött\\\ Emma :-) 


http://blogg.ystadsallehanda.se/modebloggen/files/2009/12/tresemme.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0