Hej hej

Hej hej
Tänkte att det var dags att lägga upp ett litet inlägg nu.

Igår var det ju gossip girl och det slutade väldigt dåligt tror jag fler än jag håller med om. Jag tänkte allafall i slutet av säsong 2 att det inte behövde komma en till säsong efter som den slutade så bra och sedan när 3an kom så har man ju hoppats varje avsnitt att det inte ska hända något dåligt mellan Chuck och Blair och nu så gjorde det och det var lite tråkigt men man får väll hoppas att det löser sig annars blir det ju ingen bra säsong, men det behövs ju lite drama också så man får väll stå ut.

Idag så har det ju bara varit skola annars och det var väll en helt okej dag, jag jobbade "jättemycket" på so'n eller nja jag målade smilisar i min bok.

Bara några timmar kvar tills 90210 och The secret life of the american teenager så bänka er framför tv'n klockan 20 och slå på tv400, om man har tur så har de hunnit skicka ett nytt avsnitt av 90210 nu när flygplanen börjar gå igen.

Ha det gött\\\ Emma =-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0