Hallå!

Idag har det varit lång dag i skolan som vanligt på tordagar, har inte varit några specielt roliga lektioner heller. Jag hade mitt muntliga nationellaprov i matte idag också och jag tycker faktsikt att det gick ganska bra. Sedan har det ju varit idrott också och jag kom på att det är påtiden att jag börjar träna så är ganska glad att jag har bestämmt mig för att börja jogga 2 gånger i veckan, det kommer göra gott för konditionen.

Fick ett brev från sjukhuset idag där det stod att jag har fått en tid så de ska kolla ifall jag behöver någon korsbandsoperation, hoppas att jag inte behöver det men knät har blivit sämre sedan jag åkte snowboard på sportlovet så det kanske är bäst med en operation.

Jag andvände mitt TRESemmé shampoo etc. Idag också och det kanske bara är inbillning men jag tror faktiskt att håret redan börjat bli starkare.

Men nu ska jag antagligen försöka fixa franskmanekyr och sedan klockan 21 är det lyxfällan, missa inte det.

Ha det gött\\\ Emma :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0