God morron

Jag tänkte att jag skulle läga in ett lite snabbt inlägg här innan det blir att gå till skolan efter som jag inte han lägga in något igår. För jag höll på att skriva klart min bok recension och det tog en stund att skriva rent den på datorn.
Sedan igår så var det ju lyxfällan som ingen fattar vaför jag kollar på men jag tycker fakiskt att det är bra och inte för att jag skrattar åt folk som har det sämre än mig som några personer har antydigt :-P.
Jag har faktiskt kört lite singstar nu såhär på morronen också och det gick väll så där, jag skyller på att det fortfarande är ganska tidigt.
Men nu ska jag dra och sätta upp håret, dra på mig jacka och skor så

Ha det gött\\\ Emma :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0